Best way and understanding is needed.

Amazon Ads.

KLIK DISINI KALAU ANDA RASA INI BLOG YANG ANDA SUKA!

Monday, January 3, 2011

Bagaimana nak jadi FAMOUS.

TERKENAL.
1.Rakam gambar anda sedang bermain gitar dan di akhir video tinggalkan nombor telefon anda dan masukkan dalam Youtube, manalah tahu ada orang berminat dengan band anda dan mahukan anda menyanyi di majlis atau di undang menjadi pelakon atau sain kontrak untuk lagu korang.

2.Buat video seperti movie dan korang buat gempak habis lebih gempak dari yang ada kat wayang dan upload ke Youtube atau hantar ke pengarah filem ke produksi filem untuk dipertimbangkan, dapat jadi pelakon pun best  ada rating.haha.

3.Pergi ke FINAS mintak jadi pelakon atau pelakon tambahan, hmm boleh ke atau kalau ada pertandingan untuk cari pelakon, cubalah!

4.Jual air di pasar malam anda akan dikenali ramai.haha.

5.Amalkan berdiri di tempat yang ramai orang dan anda menjerit "sayur..... sayurrr." tempat ini mungkin di pasar borong. Anda famous sebab awek beli sayur kat anda.haha. dan mungkin minta no fon untuk perkhidmatan anda.

6.Petua 2 di atas ini korang boleh cuba atau anggap ia salah satu idea dan memikirkan cara lain. Kalau korang ada cara yang lebih bernas, sila komen dan kongsikan cara korang. Thanks.

No comments:

Post a Comment

FACEBLOG.