Best way and understanding is needed.

Amazon Ads.

KLIK DISINI KALAU ANDA RASA INI BLOG YANG ANDA SUKA!

Thursday, January 20, 2011

MeNcArI mAkNa sEbEnaR sebUaH KeHiDuPaN

SEHARI AKU DI Kampus.

 Pagi lagi aku kena sampai di tempat parking ni. 7.00 pagi mesti ada, lambat parking penuh.
 Suasana di Fakulti Reka Bentuk.Universiti Putra Malaysia.
 Hujung minggu biasanya aku akan lepak kat pantai, tenangkan fikiran. Pangkalan balak, Melaka adalah pilihan aku,takpun pergi port dickson,Negeri Sembilan.
 Rasanya berhenti merokok adalah azam aku tahun ni. Apa agaknya visual dalam jantung aku.
 Shushi makanan jepun adalah makanan kegemaran aku, pon begitu kena tengok kedai ada yang halal, dan ada juga haram. Time kerja kat kedai tv dulu, aku selalu makan sushi, rasanya sedap ada juga pedas bergantung kepada bahan makanan.
Tahun-tahun menati detik kebahagian kian hampir. Berkahwin lagi 2 tahun, bagaikan menunggu 10 tahun. Nak kahwin duit kurang, kerja Oh kerja.

p/s:Komen dan kongsikan cerita anda. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

FACEBLOG.